12 Şubat 2015 Perşembe

BEBEK BATTANİYESİ


Uzun zamandan sonra yayınlayabiliyorum. Malum evimizin yeni üyesi için hazırlıklar var. Burada da hazırladığım battaniyeyi sizlerle paylaşmak istedim. Elinizde kalan parça kumaşları değerlendirmek için bir fikir verebilirsem ne mutlu bana. =)

20*20 cm olarak kestiğim parçaları renk düzenine göre sıralayıp dikmek için hazırladım.
bebek battaniyesi

Alt tarafına astar geçirmeden elyaf diktim kalın olması için.
bebek battaniyesi
 Elyafı iki kat olarak geçirdim. Kenarlarını sabitledikten sonra polar kumaşı teğelleyip diktim.
bebek battaniyesi
Polar kumaşı da ölçüp diktikten sonra dikip açık bir köşesinden çevirdim.
Sonuç olarak battaniyemiz bitti. Güle güle kullanmak dileğiyle inşallah.
Sevgiler ♥

1 yorum:

  1. Çok cici olmuş, ellerine sağlık :)
    Takipteyim, ziyaret etmek istersen ben de beklerim:)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil