8 Eylül 2014 Pazartesi

ETEGiMDE KELEBEKLER

Dikişi seviyorum, yeni şeyler dikip üretmeyi de seviyorum. Afyon'da kumaş almak isterseniz kumaş satan dükkanları gezmeniz gerekir ya da cumartesi pazarındaki kumaş satan bir bey amca var. Metrelik parça kumaşları oldukça uygun fiyatlara veriyor. Oraya uğrayıp yığınların arasında biraz kaybolmanız gerekiyor.
Eğer sürekli müşteriyseniz ya da pazarlık seviyorsanız daha da cazip fiyatlarla kumaşlar satın alabiliyorsunuz. 
Ben bu kelebekli kumaşı ilk gördüğümde vurulmuştum. Parçaların arasında bana denk geldi diye de sevinmiştim. 
Nihayetinde kelebekler 1 TL' ye benim oldu . 
Öncesinde bluz dikmeyi düşünüyordum lakin bu güzel deseni kesmek istemedim. Elimdeki yine parçalardan elime geçen lacivert kumaşı astar olarak olacağını düşündüm. Astar da yine aldığım 1 TL'lik kumaşlardan. İkisininde renkleri uyunca etek olmasını daha uygun gördüm. Ortaya bu kelebekli etek çıktı. 
ŞİFON ETEK DİKİMİ

Etek ya da diğer dikişler olsun pratik kesimi seviyorum aslında. Bu eteği de kalıpsız bel basen ölçüsünde yanlardan biraz genişlik bırakarak diktim. Eteğin lastiğini yine üst tarafa çekerek lastik payını oluşturdum. İç içe astarlanıp ters çevirince dikiş payları iç tarafta kaldı. Böylelikle dikiş payları görünmeyen temiz bir dikiş oldu. Kesimi ve dikişi basit olduğu için fotoğraflamadım. 
Sevgiyle kalın ♥


4 yorum:

  1. Güle güle giy.kumaşın gerçekten hoşmuş.ucuz olmasıda daha bir hoş olmuş:) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler :) Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş desenler harika iyi günlerde giyin ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Meltem Hanım, Sevgiler ♥

      Sil