4 Mayıs 2016 Çarşamba

MAYIS' IN KAPI SÜSÜ SANS GETİRSİN

Merhabalar herkese, 
o kadar vakit olmuş ben bir şey paylaşmayalı el işlerime dair. Baktım çok da ıssız bıraktım blogumu kerem le ilgilenmekten. Bu aralar bitirebildiğim bir kapı süsümü eklemek istedim. Elimde sürekli bir kumaş kırpıkları,bir boncuk ip var her evinde dikiş diken gibi. Acaba bunlardan ne çıkar derken dış kapımın da boş olması artık gözüme batar olmuştu. 
evde de malum bebek bezlerinin kartonları eksilmiyor henüz :) 
 
Daire kesip iple dolamak kolay olur diye aldım bir kapak elime. :) karton üstüne kalıp çiziyorum. yalnız çizmek olur mu hiç Kerem beyler de kalemi aldılar eline :D ona da bir daire çizdik tabi, kaçamayız.Ortasına da az küçük bir daire kestik tabi ipi dolamak için. Ardından kullanmadığım atkımı sökmüştüm çok önceleri, yeşil ipimi kullanmak istedim. Doladıktan sonra sıra geldi üzerine nasıl bir süs yapsama.

 Güllerin yapımını bir başka siteden görmüştüm. 7 cm eninde 25 cm uzunluğunda penye kumaşlar bu iş için ideal oluyor. Yoksa da ufak tefek güller çıkıyor onlar da şirin oluyor tabi. Gülleri tamamladıktan sonra yarım incilerim vardı elimde onları ekledim üzerlerine güllerimin. Ardından bi kaç minik pon pon da mı kondursam dedim. sonra uğur böcekleri teşrif ettiler kapı süsüme :) Derken bir de ayna olsun gelen giden kendine bir baksın diye ayna ekledim. Sonuç olarak da böyle bir kapı süsünü sonlandırmış oldum. Asmak için de misina vardı onu isimliğin vidalarına takıverdim. 




Kapımız herkese açık. Tıklatmak için güllerin arasından uzanıverin yeter. 
Sevgiyle kalın ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder